• Nyt landsdækkende samarbejde

    Nyt landsdækkende samarbejde
    • Hele Danmark

    Lund HR indgår nu i et samarbejde med andre rekrutteringsvirksomheder i Danmark under navnet JobInnovation. Du kan læse mere om dette samarbejde på  www.jobinnovation.dk

     

     
  • Projektsælger Komproment Sjælland

    Komproment
    • Jellingvej 11
    • 9230
    • Svenstrup J

    Er du arkitekt, bygningskonstruktør eller har du anden relevant byggefaglig baggrund? Færdes du hjemmevant på arkitekttegnestuerne og hos entreprenørerne og kender værdikæden frem til ordre i trælasten? Komproment udvider organisationen og søger en stærk personlighed til at sikre væksten på Sjælland.

    Lund HR indgår nu i et samarbejde med andre rekrutteringsvirksomheder, hvorfor stillingen søges på www.jobinnovation.dk 

     
  • Kundesupporter Saphe

    Saphe
    • Lyngvej 1
    • 9000
    • Aalborg

    Er du stærk i den telefoniske kundekontakt og forstår vigtigheden af hurtigt korrekt svar til kunden? Saphe opruster yderligere og har brug for en teknisk minded kundesupporter til besvarelse af henvendelser på telefon, mail og Facebook.

    Lund HR indgår nu i et samarbejde med andre rekrutteringsvirksomheder, hvorfor stillingen søges på www.jobinnovation.dk

     

     

     
  • Betonformand Jorton A/S

    Jorton A/S
    • Halkjærvej 8B
    • 9200
    • Aalborg SV

    Hent som PDF

    BAGGRUND FOR STILLINGEN

    JORTON A/S er en landsdækkende leverandør af bygge- og anlægsløsninger. Vi opfører nyskabende kontordomiciler, løser opgaver for boligforeninger, arbejder for private husejere, bygger moderne offentlige institutioner og vej- og jernbanebroer. Jorton har afdelinger i Aalborg, Aarhus, Kolding, Aabenraa, Esbjerg, Odense og Køge og beskæftiger samlet ca 370 personer. Jorton er særdeles velkonsolideret. Jorton i Aalborg har som i resten af koncernen oplevet kraftig vækst igennem de senere år. Aalborg afdelingen er vokset fra 65 ansatte til ca 150 ansatte på 2 år og ordrebogen er fyldt. Til at fortsætte væksten søges i en nyoprettet stilling        

    Betonformand

    Nordjylland

    STILLINGEN

    Du får ansvaret for 2-3 byggepladser og er den koordinerende formand, der i tæt samarbejde med projektleder på opgaven sikrer faglig høj kvalitet og levering i henhold til tidsplan. Du får det ledelsesmæssige ansvar for en række kollegaer i en organisation, hvor vi lægger vægt på en stor grad af egenproduktion. I den udstrækning hvor vi ikke selv udfører hele opgaven, har du kontakt til underentreprenører. Du disponerer og afkalder materialer hos leverandører. Du er teamplayer, der forstår vigtigheden af et tæt samarbejde med dine kollegaer, der i Aalborg bl.a består af 14 andre formænd og projektledere. Du er det meste af tiden på dine byggepladser rundt omkring i Nordjylland, hvorfor vi forventer, du bor i regionen. Du deltager i byggemøder, hvor du kan tage beslutninger og trives med frihed under ansvar.  

     

    DIN BAGGRUND

    Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi regner med, at du har et godt kendskab til betonelementer, sokkelarbejde og støbning, og måske har du også arbejdet med in-situ støbning og kloak.

    Du er udadvendt, målrettet og selvkørende og forstår, at højt serviceniveau, struktur og opfølgning er væsentligt for at opnå succes. Du ser muligheder og tænker nyt, så vores kunder altid føler sig godt serviceret.

    Du kommunikerer og leder på en involverende måde overfor dine kollegaer. Dit overblik er stort, og du har styr på tidsplaner.

     

    VI TILBYDER

    Vi tilbyder frie rammer i et udfordrende og attraktivt job i en meget velkonsolideret virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn samt pensionsordning, sundhedsordning og firmabil på gule plader.

     

    ANSØGNING

    Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Betonformand Jorton” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

    Der vil løbende blive indkaldt til samtaler og kandidater bør derfor ansøge snarest.

     

    OM VIRKSOMHEDEN

    JORTON blev etableret i Aarhus i 1932 af arbejdsløse jord- og betonarbejdere, som modigt tog kampen op i en krisetid og skabte Jord- og Betonarbejdernes Kooperative Forretning. I det 21. århundrede er udfordringerne og opgaverne meget anderledes, men virksomhedens DNA er det samme og indeholder klassiske dyder som godt håndværk, åbenhed, dialog og samarbejde. JORTON er i dag en landsdækkende leverandør af bygge- og anlægsløsninger. JORTON A/S indgår som 100% ejet datterselskab i koncernen under JBH Gruppen A/S sammen med HUSTØMRERNE A/S og A/S BOLIGBETON. En vigtig del af koncernstrategien i JBH Gruppen A/S er, at medarbejderne har stor indflydelse på deres arbejdsplads. Cirka 73% af aktiekapitalen i JBH Gruppen A/S ejes af kollektive medarbejderfonde for både nuværende og pensionerede medarbejdere. Den resterende del af aktiekapitalen er fordelt på 14 boligforeninger og en mindre beholdning af egne aktier. Se www.jorton.dk

     
  • Energiteknolog Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma
    • Randersvej 22
    • 8410
    • Rønde

    Hent som PDF

    BAGGRUND FOR STILLINGEN

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma er et ungt og dynamisk rådgivende ingeniørfirma, der løser alle typer ingeniøropgaver inden for byggeri. Firmaet blev grundlagt den 1. august 2007 af VVS-ingeniør Bo Thoudal. Pr. 1. januar 2015 flyttede vi til nye større lokaler på Randersvej 22 i Følle i udkanten af Rønde.

    Vi ønsker nu at styrke vores VVS-afdeling yderligere og søger derfor til en nyoprettet stilling en faglig stærk og selvstændig 

    Energiteknolog med VVS baggrund 

     

    Energiberegninger, energimærkning og energitilsyn,

    deltagelse i projektering, beregninger og fagtilsyn

    Rønde – 30 km fra Århus og Randers

      

    STILLINGEN

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma i Rønde har igennem årene gennemgået en flot vækst og udvidet medarbejderstaben løbende. Virksomheden har en stor stabil kundekreds og er kendt for sin professionelle og servicemindede tilgang til opgaverne. Vi har brug for dig til at sikre fortsat vækst.

    Du har en solid erfaring fra VVS-branchen og suppleret din erfaring med en uddannelse som energiteknolog eller lignende. Du er fagligt stærk indenfor energiberegninger, evt. energimærkninger og tilsyn, og har erfaring eller interesse for projektering af Vvs. Du har kontakt til kunder, bygherre, myndigheder, entreprenører og materialeleverandører og assisterer dine kollegaer med fagtilsyn og i et vist omfang også byggeledelse indenfor dit fagområde samt udarbejdelse af tilbud og kalkulationer.

     

    DIN BAGGRUND

    Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for egne opgaver, så de kommer i mål til aftalt tid og indenfor den økonomiske ramme, der er forventet. Du er et aktivt teammedlem, der hjælper og inspirerer kollegaer og medvirker til den gode stemning. Du værdsætter at arbejde i en mindre uformel organisation med en stærk kultur, hvor du får lov til at udfolde dig og får mulighed for at være med i mange forskellige opgaver.

    Du arbejder struktureret og målrettet og sætter en ære i at levere kvalitetsarbejde, der er gennemarbejdet inden det går ud af huset. Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, der sikrer tydeligt afklaring af opgaver og ansvar, ligesom du forstår at håndtere de udfordringer, der kan opstå undervejs i byggeriet.

     

    Du er en erfaren IT bruger, der naturligt anvender Office-pakken samt BE15 og Auto-CAD / Rewit 

     

    VI TILBYDER

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn, overarbejdsbetaling samt pensionsordning. Du får også i et vist omfang mulighed for at arbejde fra hjemmekontor og får stor fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Vi ønsker selvstændige medarbejdere, der tager ansvar og stoler derfor på din egen dømmekraft. Din ansvarsfølelse sikrer os, at opgaverne bliver løst uden, at vi skal sætte skarpe rammer op for dig.

     

    ANSØGNING

    Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”” Energiteknolog Thoudal” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

    Der vil løbende blive indkaldt til samtaler og kandidater bør derfor ansøge snarest.

     

    OM VIRKSOMHEDEN

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma har hovedvægt på projektering af konstruktioner, bygningsinstallationer, energiberegninger, indeklimasimuleringer, projekt- og projekteringsledelse samt byggemodningsopgaver. Alle typer opgaver inden for bygningsrådgivning løses i samarbejde med vores samarbejdspartnere. Vi kan tilbyde hjælp inden for alle byggeriets faser lige fra udarbejdelse af idegrundlag, skitseprojekt, ansøgning om byggetilladelse, energiberegninger, arbejdstegninger, byggeledelse og fagtilsyn. Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma ApS blev i oktober 2009 certificeret som energimærkningsvirksomhed iht. DS/EN ISO 9001, samt Energistyrelsens supplerende krav.

    Se www.thoudal.dk

     
  • VVS Ingeniør

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma
    • Randersvej 22
    • 8410
    • Rønde

    Hent som PDF

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma er et ungt og dynamisk rådgivende ingeniørfirma, der løser alle typer ingeniøropgaver inden for byggeri. Firmaet blev grundlagt den 1. august 2007 af VVS-ingeniør Bo Thoudal. Pr. 1. januar 2015 flyttede vi til nye større lokaler på Randersvej 22 i Følle i udkanten af Rønde.

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma har hovedvægt på projektering af konstruktioner, bygningsinstallationer, energiberegninger, indeklimasimuleringer, projekt- og projekteringsledelse samt byggemodningsopgaver. Alle typer opgaver inden for bygningsrådgivning løses i samarbejde med vores samarbejdspartnere. Vi kan tilbyde hjælp inden for alle byggeriets faser lige fra udarbejdelse af idegrundlag, skitseprojekt, ansøgning om byggetilladelse, energiberegninger, arbejdstegninger, byggeledelse og fagtilsyn.

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma ApS blev i oktober 2009 certificeret som energimærkningsvirksomhed iht. DS/EN ISO 9001, samt Energistyrelsens supplerende krav.

    Vi ønsker nu at styrke vores VVS-afdeling yderligere og søger derfor til en nyoprettet stilling en faglig stærk og selvstændig        

    VVS-Ingeniør  

    Egne projekter fra start til slut. Projektering, beregninger og fagtilsyn

    Rønde – 30 km fra Århus og Randers

    Thoudal Rådgivende Ingeniørfirma i Rønde har igennem årene gennemgået en flot vækst og udvidet medarbejderstaben løbende. Virksomheden har en stor stabil kundekreds og er kendt for sin professionelle og servicemindede tilgang til opgaverne. Vi har brug for dig til at sikre fortsat vækst.

    Du har minimum 3 års erfaring og gerne mere, og er fagligt stærk indenfor projektering af VVS. Du får selvstændigt ansvar for egne projekter inkl. økonomiopfølgning og er med fra start til slut. Du har kontakt til bygherre, myndigheder, entreprenører og materialeleverandører og indhenter også tilbud fra underleverandører og producenter. Du fører fagtilsyn og i et vist omfang også byggeledelse indenfor dit fagområde. Du gransker udbudsmateriale og udarbejder tilbud og kalkulationer. Har du erfaringer med og lyst til at lave energiberegninger og energieftersyn er der også her mange muligheder for at udfolde dig.

    Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for egne opgaver, så de kommer i mål til aftalt tid og indenfor den økonomiske ramme, der er forventet. Du er et aktivt teammedlem, der hjælper og inspirerer kollegaer og medvirker til den gode stemning. Du værdsætter at arbejde i en mindre uformel organisation med en stærk kultur, hvor du får lov til at udfolde dig og får mulighed for at være med fra start til slut.

    Du arbejder struktureret og målrettet og sætter en ære i at levere kvalitetsarbejde, der er gennemarbejdet inden det går ud af huset. Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, der sikrer tydeligt afklaring af opgaver og ansvar, ligesom du forstår at håndtere de udfordringer, der kan opstå undervejs i byggeriet.

    Du er en erfaren IT bruger, der naturligt anvender 2D og 3D programmer som CAD samt Office-pakken samt BE15 og BSim.  

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn, overarbejdsbetaling samt pensionsordning. Du får også i et vist omfang mulighed for at arbejde fra hjemmekontor og får stor fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Vi ønsker selvstændige medarbejdere, der tager ansvar og stoler derfor på din egen dømmekraft. Din ansvarsfølelse sikrer os, at opgaverne bliver løst uden, at vi skal sætte skarpe rammer op for dig.

    Kan du se dig selv i ovenstående, så send en ansøgning og CV som Word- eller PDF-fil mærket ”VVS-ingeniør Thoudal” i emnefeltet til job@lundhr.dk. Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     
  • Besat: Servicetekniker

    Munters Aars
    • Nordvestvej 3
    • 9600
    • Aars

    Hent PDF her

     

    OM VIRKSOMHEDEN

    Munters A/S er en professionel leverandør af energieffektive systemer til industriel luftbehandling og staldventilation. Munters A/S tilbyder innovative og energieffektive systemer inden for affugtning, klimastyring, tørring, opvarmning, befugtning, evaporativ køling, ventilation og energi-genvinding. Som global markedsleder med mere end 4000 ansatte inden for energieffektive luftbehandlingssystemer tager Munters A/S vores sociale ansvar meget alvorligt. Det betyder, at vi leverer systemer, der giver vores kunder de bedste muligheder for at reducere deres energiforbrug. Munters A/S har produktion i Farum og Aars i Danmark. Læs mere om Munters A/S på www.munters.com/da.

     

    Til fabrikken i Aars, hvor vi producerer staldventilationssystemer, søger vi nu en stærk og selvstændig        

    servicetekniker

    STILLINGEN

    Som servicetekniker i Munters indgår du i et stærkt serviceteam, der sikrer høj kvalitet og korrekt installation hos vores kunder. Dit primære job vil være at udføre serviceeftersyn på ventilationsanlæg og fejlfinde på ventilationsanlæg samt automatik. Endvidere er du med hos kunden, hvor du uddanner kunden i brugen af vores systemer. Systemerne som du typisk vil skulle servicere, er komplette ventilationssystemer, som er installeret i staldbygninger (udvendigt såvel som indvendigt) hos fjerkræ, æg, svin og mælkeproducenter. Munters ventilationssystemer omfatter friskluft indtag, udsugning, varmedistribution, køling samt elektriske komponenter og avancerede klimastyringer. Til at styre indeklimaet i stalden leverer Munters åbningssystemer, styringer og centraler således, at kunden får et komplet ventilationssystem. 

     

    DIN BAGGRUND

    Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en vis erfaring med el-tekniske komponenter. Du er nysgering og altid klar til at lære nyt. Har du kendskab til landbrug og ventilation / indeklima er det en fordel, men ikke afgørende, da vi sikrer dig en grundig oplæring. 

    Munters er repræsenteret i det meste af verden, hvorfor det er vigtigt, at du kan begå dig på engelsk, da jobbet indeholder rejseaktivitet i størrelsesordenen 20-30 dage. Du arbejder ud fra fabrikken i Aars, hvorfor vi forventer, at du bor i hensigtsmæssig køreafstand herfra.

     

    Du er en kompetent og udadvendt person der forstår, at service er en vigtig del af den samlede ydelse Munters leverer, hvorfor det er naturligt for dig altid at yde en optimal kundebetjening. Som person forstår du vigtigheden af at være selvkørende og kunne tage de nødvendige beslutninger samtidig med, at du altid leverer kvalitetsarbejde. Du ser muligheder og tager gerne en udfordring i en hverdag hvor opgaverne er varierende.

     

    VI TILBYDER

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en international virksomhed i vækst. Ansættelsesvilkår efter kvalifikationer med bl.a. bonus, servicebil og pensionsordning. Tonen er uformel og sammenholdet i virksomheden er godt og bygger på sunde og stærke værdier.

     

    ANSØGNING

    Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Servicetekniker Munters” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451 eller job@lundhr.dk.

    Der vil løbende blive indkaldt til samtaler og du bør derfor ansøge snarest. Vores ordrebeholdning er stor, hvorfor vi har brug for dig hurtigst muligt.

     

     
  • Besat: Eksportchef

    Saphe
    • Lyngvej 1
    • 9000
    • Aalborg

    Hent som PDF

    BAGGRUND FOR STILLINGEN

     

    Saphe har i Danmark aftaler med en lang række trælast- og byggemarkedskæder, supermarkedskæder, autogrossister, elektronikkæder og andre, og har således en meget bred distribution. Mulighederne er mange, og du har nu muligheden for at komme med på holdet i en succesfuld vækstvirksomhed. Saphe er særdeles velkonsolideret og er flyttet i nye flotte lokaler i Aalborg, hvor vi deler fællesfaciliteter med andre innovative virksomheder.

    Succesen fra Danmark skal nu følges op i Europa, og vi søger derfor til en nyoprettet stilling en stærk og erfaren     

    Eksportchef

    Erfaring med at opbygge distributionsnet og

    indgå kædeaftaler i Europa

    STILLINGEN

    Du får ansvaret med at opbygge tilsvarende distributionsnet i Europa. I mange lande efterspørges foranstaltninger til at højne trafiksikkerheden, og vores nuværende og kommende løsninger forventes at løse myndighedernes ønsker. Vi forventer, at du har dokumenteret erfaring med at håndtere kædeaftaler med store butikskæder i Europa, og at du besidder politisk tæft i forhold til kontakt med trafikmyndigheder i de forskellige lande. Du forstår vigtigheden af at være synlig i markedet og være en tæt sparringspartner for dine kunder i forhold til at sælge vores produkter videre ud til slutkunderne. Du har erfaring med brugen af POS materialer og bringer forslag og ønsker videre til dine kollegaer i Saphe, så vores produkter præsenteres bedst muligt tilpasset markedets behov og ønsker. 

    Du arbejder struktureret og selvstændigt og håndterer selv mødebookning, besøg og opfølgning. Du arbejder ud fra kontoret i Aalborg og må forvente et betydeligt antal rejsedage.

     

    DIN BAGGRUND

    Du er formentligt Cand Merc, HD eller lignende højere kommerciel uddannelse og har flere års erfaring fra lignende stilling med opsøgende salg til kædebutikker i Europa. Du er udadvendt, målrettet og selvkørende og forstår, at godt salgsarbejde, højt serviceniveau, struktur og opfølgning er væsentligt for at opnå succes. Du ser muligheder og tænker nyt, så vores kunder altid føler sig godt serviceret.

    Du begår dig ubesværet på engelsk i skrift og tale og forstår norsk og svensk.

     

    VI TILBYDER

    Vi tilbyder frie rammer i et udfordrende og attraktivt job i en meget velkonsolideret virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn og bonus samt pensionsordning, sundhedsordning og firmabil.

     

    ANSØGNING

    Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Eksportchef Saphe” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

    Der vil løbende blive indkaldt til samtaler og kandidater bør derfor ansøge snarest.

     

    OM VIRKSOMHEDEN

    Saphe – www.saphe.dk er en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder, der alene i Danmark på 2 år har solgt mere end 330.000 stk. af den effektive Saphe, der advarer mod ulykker og fartkontroller. Modsat de forskellige app-løsninger, der kræver, at du aktiverer en app på mobiltelefonen, så fungerer Saphe helt automatisk, når du én gang har forbundet den med din mobiltelefon. Saphe er opfundet og udviklet i Danmark, og oplever meget stor interesse fra såvel Danmark som fra udlandet. Saphe lægger meget stor vægt på trafiksikkerhed og barsler med spændende nye tiltag indenfor området.

     
  • Besat: Service / Projektleder El

    Kemp & Lauritzen A/S
    • Kaolinvej 10
    • 9220
    • Aalborg Ø

    Hent som PDF

    Som Danmarks største tekniske installationsvirksomhed med over 2.000 medarbejdere (100 i Aalborg) og spidskompetencer inden for samtlige tekniske fagområder, kan vi tilbyde alle former for løsninger på tværs af vores fag. Vores ejerskab er unikt. Vi ejes af den erhvervsdrivende fond Axel Muusfelts fond. Det giver særlige muligheder og en helt enestående styrke. Og det forpligter. Også over for vores medarbejdere, der er sikret langsigtede investeringer, konstant udvikling og solid konsolidering.

    Dygtige ledere er afgørende for vores forretning. Vores ledere er håndplukket til lederrollen. Gennem et grundig lederuddannelsesforløb sikrer vi et solidt fundament for vores ledere i form af effektive metoder, konkrete lederværktøjer og et godt overblik, så de formår at sætte deres erfaringer i spil og skabe effektive resultater. Det skaber tilfredse medarbejdere og gode løsninger til gavn for vores kunder. Tilfredse medarbejdere er de bedste medarbejdere. Hos os får du plads til både privatliv og udfordrende arbejdsopgaver. Du får frihed og ansvar til at løse dine opgaver. Og du får mulighed for at afprøve dine evner gennem opgaver, der svarer til dine ønsker og dit potentiale. Vi tager hånd om vores arbejdspladskultur, og vi passer på hinanden. Men vi dyrker også vores faglighed og er stolte over det, vi leverer. 

    Til Teknikhus Aalborg søges nu

    SERVICE-/PROJEKTLEDER, EL – Aalborg

    El-installatør eller Maskinmester

    Kemp & Lauritzen i Aalborg søger Service-/Projektleder til at varetage styring og opfølgning på nye såvel som eksisterende serviceopgaver og ordrer i størrelsen op til 5 mio kr. Du vil indgå i vores forretningsenhed Teknikhus Nordjylland, hvor du i samarbejde med dine øvrige kolleger i vores tværfaglige organisation, også vil skulle løfte en række komplekse og udfordrende opgaver for vores kunder, opgavetyper som der er stor efterspørgsel efter især i industrien og offentlige kunder.

    Jobbet

    Stillingen omfatter det styringsmæssige ansvar for service og projekter i vores El-afdeling, og du vil ligeledes skulle varetage den daglige kontakt på service og projektopgaver til såvel kunder som rådgivere.

    Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med:

    • Udarbejdelse og beregning af tilbud
    • Ledelse, ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring på projekter
    • Kvalitetssikring og arbejdsmiljø
    • Deltage i byggemøder og koordineringsmøder
    • Bidrage til afdelingens fortsatte vækst og udvikling
    • Sikre høj faglig kvalitet og stor kundetilfredshed

    Du vil få reference til afdelingschefen for El, og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde og humoristisk sans bliver vurderet højt.

    Kvalifikationer

    Vi forventer, at du har en baggrund som EL- installatør eller maskinmester, og at du har gode kunde- relationer, samt teoretiske og praktiske erfaring i at gennemføre service og projekter. Din struktur skal sikre, at du er på forkant med opgaverne og kender værdien af at yde en god service både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger i resten af virksomheden.

    Du har erfaring fra tidligere service og byggeopgaver, herunder også den økonomiske styring, og formår at arbejde systematisk med det rette fokus på detaljen, og du bevarer overblikket – også i pressede situationer.

    Du er typen, der forstår at løse konflikter aktivt og konstruktivt, uanset om udfordringerne skulle opstå eksternt eller internt, og du er en person, der bruger den nødvendige tid inden du handler, men som drives af handling og fremdrift. Vi sætter stor pris på godt humør og en uformel tone i vores hverdag.

    Vi tilbyder

    En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og gode muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med at virksomheden udvikler sig med kundernes behov.

    Kemp & Lauritzen tilbyder velordnede forhold med en god løn og en god pensionsordning, mulighed for firmabil eller kørselsgodtgørelse i egen bil, og et inspirerende og personligt udfordrende arbejdsmiljø med positive og engagerede kolleger.

    Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

    Kan du se dig selv i ovenstående, så send en ansøgning og CV som Word- eller PDF-fil mærket ”Projektleder Kemp & Lauritzen” i emnefeltet til job@lundhr.dk. Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451 eller Thomas Skov Nielsen, thsn@kemp-lauritzen.dk, tlf. 61917777

     
  • Besat: Teknisk specialist / Salgschef RC Beton

    RC Beton A/S
    • Bjerrevej 80
    • 8840
    • Rødkærsbro

    Hent som PDF

    Virksomheden blev grundlagt i 1938 under navnet Rødkærsbro Cementvarefabrik A/S og har dermed over 75 års erfaring med betonvarer. I dag lyder navnet RC Beton, og vores hovedsæde er stadig i Rødkærsbro.

    Som årene er gået har RC Beton udvidet med flere fabrikker. Ud over fabrikken i Rødkærsbro har vi 2 fabrikker i Aars, og på Sjælland har vi fabrik i Karlshøj.

    RC Beton er en gammel familieejet virksomhed, og værdierne fra dengang hænger stadig ved. Det er vigtigt for os at være en pålidelig leverandør, og vi vil gerne være kendt for god service, at producere kvalitetsprodukter og at overholde levering til tiden.

    Vores produktionsapparater udskiftes og udvikles løbende, så vi hele tiden er på højde med de forventede kvalitets- og miljøkrav. Vi er naturligvis certificerede efter meget skrappe standarder, så du er altid sikret produkter i højeste kvalitet fra RC Beton. RC Beton beskæftiger ca. 140 medarbejdere i en uformel kultur med plads til et godt grin.  

    Til produktområdet afløb, rør og brønde søger vi nu en faglig stærk og selvstændig        

    Teknisk specialist / Salgschef ”under jord”

    Du har erfaring med produktområdet fra salg eller projekterende led

    Nord- og Midtjylland

    RC Beton har igennem mange år opbygget en stor kundekreds hos entreprenører og anlægsgartnere. Du får til opgave at vedligeholde kundekredsen og udbygge denne yderligere. Du er faglig stærk og sikrer, at dine kunder altid får den optimale rådgivning. Du er i stand til at deltage i projekteringen og forstår de tekniske udfordringer, der kan opstå når produkterne skal monteres. Din faglighed har du formentligt erhvervet fra det projekterende led eller fra det udførende led som kloakmester. Du kan også sidde i en salgs- eller indkøbsfunktion i grossist- eller entreprenørbranchen og har erhvervet din faglige viden herigennem. Vi lægger mere vægt på din faglige baggrund end på din salgserfaring, da salg indenfor dette produktområde hos RC Beton i høj grad drejer sig om seriøs og professionel rådgivning og sparring.

    Du arbejder selvstændigt og håndterer selv mødebookning, besøg og opfølgning. Du arbejder ud fra egen bopæl eller fra hovedkontoret i Rødkærsbro og forventes at være hos kunder 3-4 dage om ugen. Du får det ledelsesmæssige ansvar for 3 projektledere og 1 salgskonsulent og bliver budgetansvarlig for produktområdet ”under jord”. Du indgår ligeledes i ledergruppen, hvor du er en aktiv deltager og sparringspartner. Du refererer til COO Claus A Schmidt.

    Som person er du udadvendt, målrettet og selvkørende og forstår, at godt salgsarbejde, højt serviceniveau, struktur og opfølgning er væsentligt for at opnå succes. Du ser muligheder og tænker nyt, så vores kunder altid føler sig godt serviceret. Du er teamplayer og forstår at involvere organisationen og dit team. Dit team er meget selvkørende, hvorfor din lederstil er uformel og involverende. Det er ikke et krav, at du har erfaring som leder fra tidligere ansættelser – med faglighed, godt humør og sund fornuft kommer du langt. Du er en erfaren IT bruger, der naturligt anvender Office-pakken og måske har du kendskab til Navision.

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn samt pensionsordning og sundhedsordning.  

    Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning og CV som Word- eller PDF-fil mærket ”Salgschef RC Beton” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     
  • Besat: Produktions- og logistikchef

    Anonym
    • Nordjylland

    Hent som PDF

    Virksomheden udvikler og producerer egne produkter, og indgår i en større international koncern, hvorfra der også leveres komponenter til den færdige løsning. Salg, montage og service udgår ligeledes fra virksomhedens domicil i den sydlige del af Nordjylland. Da produktionschefen igennem mange år har valgt at gå på pension søges nu hans afløser.

    Produktions- og logistikchef

    Kan du håndtere produktion, indkøb og samarbejde på tværs?  

    Du får ansvaret for produktions- og lagerafsnittet og leder et motiveret og kompetent team på 8-10 personer. I tæt samarbejde med salg og montage håndterer du produktionsplanlægningen, og du håndterer den daglige indkøbsdisponering. Ligeledes deltager du aktivt i forhandlinger med leverandører i samarbejde med virksomhedens daglige leder. Du har en god IT forståelse, så du er i stand til at optimere på disponeringsrutinerne ved at udvikle og anvende ERP systemet. Du har formentligt en vis erfaring med LEAN tankegangen, og du er i stand til at foretage økonomisk opfølgning og analyser på produktions- og lagerflowet. Du er altid klar til selv at give en hånd med i produktionen og på lageret ved ferier, sygdom og spidsbelastninger. Du indgår i ledergruppen og er her en aktiv sparringspartner for den øvrige ledelse.

    Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har erfaring med produktionsledelse og indkøb. Du arbejder struktureret og er selvkørende. Du er teamplayer og altid klar til at gå foran. Forandringsparathed og evnen til at se muligheder vægtes højt. Du forstår nødvendigheden af at samarbejde på tværs for at sikre levering til tiden. Du har den nødvendige forståelse for, at leveringstider ofte må ændres af hensyn til kunderne og mulighederne for at foretage montagen, hvorfor fleksibilitet og overblik er væsentlige egenskaber du besidder.  

    Du ser muligheder og tager gerne en udfordring og en beslutning i en hverdag hvor opgaverne er varierende.

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en international virksomhed i vækst. Tonen er uformel og sammenholdet i virksomheden er godt og bygger på sunde og stærke værdier. Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Produktions- og logistikchef” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     

     
  • Besat: Regnskabschef

    Davai A/S
    • Fiskerikajerne 20
    • 8500
    • Grenå

    Hent som PDF

    Davia udlejer kvalificeret mandskab og tilbyder også at udføre en lang række opgaver indenfor forskellige brancher. Med fokus på kvalitet og deadlines yder vi professional support og service inden for brorenovering, vind turbine service, containerløsninger, overfladebehandlinger, adgangsudstyr. Vi har altid det rigtige udstyr og de bedst kvalificerede og certificerede medarbejdere til alle slags krævende jobs on – og offshore. Davai er Gazellevirksomhed og AAA kredit ratet. Davai har hovedkontor i Grenå og afdelinger i Hvide Sande, Esbjerg og Rødby samt i Litauen. Læs mere om Davai A/S på www.davai.dk.

    Som en yderligere styrkelse af økonomifunktionen, søger vi nu til en nyoprettet stilling en stærk og selvstændig        

    Regnskabschef med revisor baggrund

    Davai koncernen består af 8 selskaber med aktiviteter i en række lande. Vi har bl.a. eget selskab i Litauen og håndterer en bred vifte af opgaver for kunder i ind- og udland. Vi har op mod 100 ansatte fra forskellige lande og er kendt for vores store fleksibilitet og servicegrad.

    Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for økonomi- og regnskabsområdet. Du forventes selvstændigt at kunne varetage måneds-, kvartals- og årsregnskaber, budgetter, likviditetsstyring, analyser, kalkulationer og økonomisk opfølgning.  Du har kontakten til bank, revisor og advokat og er en stærk sparringspartner til direktøren. Vi forventer, at du har en baggrund fra revisionsbranchen, så du er i stand til at klargøre regnskaber til revision. Du har et solidt kendskab til regnskabssystemer, løn, skat og moms, og du har formentligt prøvet kræfter med udenlandske selskaber. Du forstår vigtigheden af økonomiske analyser, et veldokumenteret regnskab og levering af gennemarbejdet bestyrelsesmateriale   

    Davai har mange forskellige nationaliteter ansat, hvorfor det er vigtigt, at du kan begå dig på engelsk. Du skal forvente en mindre rejseaktivitet til selskabet i Litauen og arbejder ellers på hovedkontoret i Grenå, hvorfor du forventes at bo indenfor max 45 minutters kørsel fra Grenå.

    Du har en baggrund fra revisionsbranchen,  og har måske været ude i en virksomhed som controller, regnskabschef eller lignede stilling efterfølgende. Du er opdateret på viden indenfor området og nysgering og altid klar på en udfordring. Som person har du et højt drive og forstår vigtigheden af deadlines og fleksibilitet, når behovet for en ekstra indsats opstår.

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en velkonsolideret international virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn samt pensionsordning. Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Regnskabschef Davai” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     
  • Besat: Sælger - mandskabsudlejning og projekter

    Davai A/S
    • Fiskerikajerne 20
    • 8500
    • Grenå

    Hent som PDF

    Davia udlejer kvalificeret mandskab og tilbyder også at udføre en lang række opgaver indenfor forskellige brancher. Med fokus på kvalitet og deadlines yder vi professional support og service inden for brorenovering, vind turbine service, containerløsninger, overfladebehandlinger, adgangsudstyr og marine crew. Vi har altid det rigtige udstyr og de bedst kvalificerede og certificerede medarbejdere til alle slags krævende jobs on – og offshore. Davai er Gazellevirksomhed og AAA kreditrated. Davai har hovedkontor i Grenå og afdelinger i Hvide Sande, Esbjerg og Rødby samt i Litauen. Læs mere om Davai A/S på www.davai.dk.

    Som en yderligere styrkelse af salgsindsatsen, søger vi nu til en nyoprettet stilling en stærk og selvstændig        

    Sælger til mandskabsudlejning og projekter

    Du får en nøglerolle i at udbygge kendskabet til Davai som virksomheden, der hjælper fremstillingsvirksomheder og øvrige virksomheder med at sikre den nødvendige arbejdskraft i kortere eller længere perioder. I samarbejde med direktøren, som du referer til, udarbejder du også tilbud på komplette projekter, der kan inkludere såvel mandskab som materialer og materiel. Du besøger værfter, vindmølleindustrien og den øvrige on- og offshore industri. Virksomheder indenfor overfladebehandling og entreprenør- og byggebranchen er også dine målgrupper.

    Du arbejder selvstændigt og håndterer selv mødebookning, besøg og opfølgning, ligesom du udarbejder tilbud og ordrebekræftelser. Du arbejder ud fra egen bopæl og forventes at være hos kunder 4 dage om ugen. Din bopæl er ikke afgørende, men du møder som udgangspunkt ind i Grenå 1 dag om ugen for at sikre sparring og opfølgning med dine øvrige kollegaer. Davai har mange forskellige nationaliteter ansat, hvorfor det er vigtigt, at du kan begå dig på engelsk.

    Du har formentligt en håndværksmæssig baggrund og er i stand til at sætte dig ind i tekniske problemstillinger. Har du erfaring med udlejning af mandskab eller materiel er det en fordel. Du har et godt netværk i industrien, og forstår vigtigheden af altid at yde en høj service, og er i stand til hurtigt at sætte dig ind i kundens ønsker og finde en løsning. Du er nysgering og altid klar på en udfordring. Som person har du et højt drive og forstår, at godt salgsarbejde, indsats og indtjening hænger sammen. Du ser muligheder og tænker nyt i en hverdag hvor opgaverne er varierende.

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en velkonsolideret international virksomhed i vækst. Du tilbydes en fast grundløn og bonus uden loft samt pensionsordning og firmabil. Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Sælger Davai” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     
  • Besat: Salgskonsulent

    Munters A/S
    • Nordvestvej 3
    • 9600
    • Aars

    Hent som PDF

     

    Munters A/S er en professionel leverandør af energieffektive løsninger til industriel luftbehandling og staldventilation. Munters A/S tilbyder innovative og energieffektive løsninger inden for affugtning, klimastyring, tørring, opvarmning, befugtning, evaporativ køling, ventilation og energigenvinding. Som global markedsleder med mere end 4000 ansatte inden for energieffektive luftbehandlingsløsninger tager Munters A/S deres sociale ansvar meget alvorligt. Det betyder, at vi leverer løsninger, der giver vores kunder de bedste muligheder for at reducere deres energiforbrug. Munters A/S har produktion i Farum og Aars i Danmark. Læs mere om Munters A/S på www.munters.com/da. 
     
    Til fabrikken i Aars, hvor vi producerer staldventilationsløsninger, søger vi nu til en nyoprettet stilling en stærk  

                                                                              salgskonsulent

    Du får en nøglerolle i kundebetjeningen  i samarbejde med den øvrige salgsafdeling. Du er den stærke person, der vedligeholder kunderelationer ved altid at yde en optimal kundebetjening. Du udarbejder kalkulationer, tilbud, projektforslag, følger op på tilbud og ordrer, og du er også i stand til, efter oplæring, at håndtere dine egne kunder. Vi forventer, at du har nogle års erfaring fra en lignende rolle, og at du er i stand til at arbejde selvstændigt og tage de nødvendige beslutninger. Du har eventuelt haft en meget udadvendt rolle med mange rejsedage, og ønsker nu en rolle med et mere begrænset antal rejsedage – 20-30 dage internationalt forventes. Alternativt har du en del års erfaring fra en tilsvarende intern rolle og har nu et ønske om at supplere med en udadvendt funktion. Din erfaring er formentligt kommet fra en produktionsvirksomhed med tekniske produkter.  
    Munters er repræsenteret i det meste af verden og du får mulighed for at deltage i tværorganisatoriske opgaver med nye produkter og projekter, hvor du får mulighed for at arbejde sammen med kollegaer i  andre lande. 
    Du har formentligt suppleret din kommercielle baggrund med en teknisk uddannelse som produktionsteknolog, bygningskonstruktør, maskintekniker, teknisk assistent eller lignende. Vigtigst er dog, at du har praktisk erfaring fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed. Vi forventer, at du har erfaring med MS Office-pakken og gerne med AutoCad og CRM systemer, samt generelt har en god IT-forståelse. Det er et krav, at du er stærk sproglig og har et højt niveau i dansk og engelsk i skrift og tale, da du er i dialog med kunder og kollegaer på tværs af landegrænser. 
    Din arbejdsform er kendetegnet ved systematik og struktur, hvor du har et godt blik for såvel detaljen såvel som helheden, og du håndterer helt naturligt de mange bolde, som skal holdes i luften i løbet af en dag. Du er resultatorienteret, serviceminded, initiativrig og kreativ, og du er i stand til både at arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde såvel i Aars som i internationale sammenhænge i koncernen. 
    Vi forventer, at du bor i hensigtsmæssig køreafstand fra virksomhedens domicil i Aars. 
    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en international virksomhed i vækst. Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket Salgskoordinator / salgskonsulent til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på 5077 0451.  
     

     
  • Besat: Sælger til kædebutikker - Nord- og Midtjylland

    Saphe
    • Lyngvej 1
    • 9000
    • Aalborg

    Hent som PDF

     

    Saphe IVS – www.saphe.dk er en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder, der på meget kort tid har solgt mere end 180.000 stk. af den effektive Saphe, der advarer mod ulykker og fartkontroller. Modsat de forskellige app løsninger, der kræver, at du aktiverer en app på mobiltelefonen, så fungerer Saphe helt automatisk, når du én gang har forbundet den med din mobiltelefon. Saphe er opfundet og udviklet i Danmark, og oplever meget stor interesse fra såvel Danmark som fra udlandet.

    Mulighederne er mange, og du har nu muligheden for at være med i en vækstvirksomhed drevet af en innovativ iværksætter med mange års erfaring. Saphe er særdeles velkonsolideret og er flyttet i nye flotte lokaler i Aalborg, hvor vi deler fællesfaciliteter med andre innovative virksomheder.

    Som en yderligere styrkelse af salgsindsatsen, søger vi nu til en nyoprettet stilling en stærk og selvstændig        

    Sælger til kædebutikker – Nord- og Midtjylland

    Stærkt brand med stort potentiale

    Saphe har aftaler med en lang række trælast- og byggemarkedskæder, supermarkedskæder, autogrossister og andre, og har således en meget bred distribution i Danmark. Du får til opgave at udbygge distributionsnettet yderligere og sikre, at medarbejderne hos vores kunder altid er opdateret med nyeste viden om Saphe. Undervisning i salgsargumenter er således en vigtig del af din arbejdsdag. Du medbringer butiksdisplays og andet marketingmateriale og sikrer, at Saphe altid præsenteres på bedst mulig måde. Du får ansvaret for at sikre, at centralt aftalte marketingkampagner effektueres bedst muligt lokalt. Du er klar til at deltage på messer og håndværkerdage etc. hos vores kunder, ligesom du er klar med gode ideer til salgsfremmende aktiviteter hos kunderne.

    Du arbejder selvstændigt og håndterer selv mødebookning, besøg og opfølgning. Du arbejder ud fra egen bopæl og forventes at være hos kunder minimum 4 dage om ugen. Du bor ideelt set centralt i distriktet.

    Du har formentligt en handelsmæssig uddannelse og har erfaring fra lignende stilling med opsøgende salg til kædebutikker. Du er udadvendt, målrettet og selvkørende og forstår, at godt salgsarbejde, højt serviceniveau, struktur og opfølgning er væsentligt for at opnå succes. Du ser muligheder og tænker nyt, så vores kunder altid føler sig godt serviceret.

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn og bonus samt pensionsordning, sundhedsordning og firmabil.

    Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Sælger Saphe” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     
  • Besat: Sælger til kædebutikker - Sydjylland og Fyn

    Saphe IVS
    • Lyngvej 1
    • 9000
    • Aalborg

    Hent som PDF

    Saphe IVS – www.saphe.dk er en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder, der på meget kort tid har solgt mere end 180.000 stk. af den effektive Saphe, der advarer mod ulykker og fartkontroller. Modsat de forskellige app løsninger, der kræver, at du aktiverer en app på mobiltelefonen, så fungerer Saphe helt automatisk, når du én gang har forbundet den med din mobiltelefon. Saphe er opfundet og udviklet i Danmark, og oplever meget stor interesse fra såvel Danmark som fra udlandet.

    Mulighederne er mange, og du har nu muligheden for at være med i en vækstvirksomhed drevet af en innovativ iværksætter med mange års erfaring. Saphe er særdeles velkonsolideret og er flyttet i nye flotte lokaler i Aalborg, hvor vi deler fællesfaciliteter med andre innovative virksomheder.

    Som en yderligere styrkelse af salgsindsatsen, søger vi nu til en nyoprettet stilling en stærk og selvstændig        

    Sælger til kædebutikker Sydjylland og Fyn

    Stærkt brand med stort potentiale

    Saphe har aftaler med en lang række trælast- og byggemarkedskæder, supermarkedskæder, autogrossister og andre, og har således en meget bred distribution i Danmark. Du får til opgave at udbygge distributionsnettet yderligere og sikre, at medarbejderne hos vores kunder altid er opdateret med nyeste viden om Saphe. Undervisning i salgsargumenter er således en vigtig del af din arbejdsdag. Du medbringer butiksdisplays og andet marketingmateriale og sikrer, at Saphe altid præsenteres på bedst mulig måde. Du får ansvaret for at sikre, at centralt aftalte marketingkampagner effektueres bedst muligt lokalt. Du er klar til at deltage på messer og håndværkerdage etc. hos vores kunder, ligesom du er klar med gode ideer til salgsfremmende aktiviteter hos kunderne.

    Du arbejder selvstændigt og håndterer selv mødebookning, besøg og opfølgning. Du arbejder ud fra egen bopæl og forventes at være hos kunder minimum 4 dage om ugen. Du bor ideelt set centralt i distriktet.  

    Du har formentligt en handelsmæssig uddannelse og har erfaring fra lignende stilling med opsøgende salg til kædebutikker. Du er udadvendt, målrettet og selvkørende og forstår, at godt salgsarbejde, højt serviceniveau, struktur og opfølgning er væsentligt for at opnå succes. Du ser muligheder og tænker nyt, så vores kunder altid føler sig godt serviceret.

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en velkonsolideret virksomhed i vækst. Du tilbydes en konkurrencedygtig fast løn og bonus samt pensionsordning, sundhedsordning og firmabil.

    Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Sælger Saphe” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     
  • Besat: Servicetekniker

    Munters A/S
    • Nordvestvej 3
    • 9600
    • Aars

     

    Hent som PDF her

     

    Munters A/S er en professionel leverandør af energieffektive løsninger til industriel luftbehandling og staldventilation. Munters A/S tilbyder innovative og energieffektive løsninger inden for affugtning, klimastyring, tørring, opvarmning, befugtning, evaporativ køling, ventilation og energigenvinding. Som global markedsleder med mere end 4000 ansatte inden for energieffektive luftbehandlingsløsninger tager Munters A/S deres sociale ansvar meget alvorligt. Det betyder, at vi leverer løsninger, der giver vores kunder de bedste muligheder for at reducere deres energiforbrug. Munters A/S har produktion i Farum og Aars i Danmark. Læs mere om Munters A/S på www.munters.com/da.

    Til fabrikken i Aars, hvor vi producerer staldventilationsløsninger, søger vi nu en stærk og selvstændig        

    servicetekniker

    Motiveres du af problemløsning, kundekontakt og en alsidig hverdag? 

    Som servicetekniker i Munters indgår du i et stærkt serviceteam, der sikrer høj kvalitet og korrekt installation hos vores kunder. Dit primære job vil være at udføre serviceeftersyn på ventilationsanlæg og fejlfinde på ventilationsanlæg samt automatik. Endvidere er du med hos kunden, hvor du uddanner kunden i brugen af vores løsninger. Løsningerne du typisk vil skulle servicere er ventilations-løsninger, der er monteret i kip eller facade på staldbygninger. Til at styre indeklimaet i stalden leverer Munters åbningssystemer, styringer og centraler således, at kunden får en komplet ventilationsløsning. 

    Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en vis erfaring med el-tekniske komponenter. Du er nysgering og altid klar til at lære nyt. Har du kendskab til landbrug og ventilation / indeklima er det en fordel, men ikke afgørende, da vi sikrer dig en grundig oplæring. 

    Munters er repræsenteret i det meste af verden, hvorfor det er vigtigt, at du kan begå dig på engelsk, da jobbet indeholder rejseaktivitet i størrelsesordenen 20-30 dage. Du arbejder ud fra fabrikken i Aars, hvorfor vi forventer, at du bor i hensigtsmæssig køreafstand herfra.

    Du er en kompetent og udadvendt person der forstår, at service er en vigtig del af den samlede ydelse Munters leverer, hvorfor det er naturligt for dig altid at yde en optimal kundebetjening. Som person forstår du vigtigheden af at være selvkørende og kunne tage de nødvendige beslutninger samtidig med, at du altid leverer kvalitetsarbejde. Du ser muligheder og tager gerne en udfordring i en hverdag hvor opgaverne er varierende.

    Vi tilbyder et udfordrende og attraktivt job i en international virksomhed i vækst. Ansættelsesvilkår efter kvalifikationer med bl.a. bonus, servicebil og pensionsordning. Tonen er uformel og sammenholdet i virksomheden er godt og bygger på sunde og stærke værdier. Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”Servicetekniker Munters” til job@lundhr.dk Er der spørgsmål er du velkommen til at kontakte Flemming Lund, Lund HR på tlf. 5077 0451.

     

     
  • Besat: Softwareingeniør Saphe

    Saphe
    • Lyngvej 1
    • 9000
    • Aalborg

    Hent som PDF

     

    Saphe IVS – www.saphe.dk er en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder, der på meget kort tid har solgt mere end 100.000 stk af den effektive Saphe, der advarer mod ulykker og fartkontroller. Modsat de forskellige app løsninger, der kræver, at du aktiverer en app på mobiltelefonen, så fungerer Saphe helt automatisk, når du én gang har forbundet den med din mobiltelefon. Saphe er opfundet og udviklet i Danmark, og oplever meget stor interesse fra såvel Danmark som fra udlandet.

    Teknologien bag Saphe rummer meget store muligheder for at give brugeren yderligere features og muligheder. Ligeledes har vi store muligheder på en række markeder udenfor Danmark. Vi lægger vægt på altid at tilbyde brugerne en fejlfri og 100 % funktionel løsning, der sikrer, at koncentrationen kan holdes på trafikken fremfor på mobiltelefonen. Der ligger meget store muligheder i at samarbejde yderligere med politi, redningsselskaberne, kommuner, regioner og staten for at højne trafiksikkerheden. Udveksling af data med myndighederne og varsling om trafikproblemer og farlige vejstrækninger f.eks. på skoleveje, ved glat føre etc. giver trafikanterne bedre muligheder for at undgå farlige situationer.

    Mulighederne er mange, og du har nu muligheden for at være med i en vækstvirksomhed drevet af en innovativ iværksætter med mange års erfaring. Vi er ved at flytte i nye lokaler i Aalborg, hvor vi deler fællesfaciliteter med andre innovative IT virksomheder.

    Du kommer til at indgå i et team med iderige udviklere, og vi lægger meget stor vægt på, at du er i stand til at se muligheder fremfor begrænsninger. Du er uddannet softwareingeniør, datalog eller lignende uddannelse på Master niveau, og har nyeste viden indenfor programmering og kodning med i bagagen. Du har formentligt et par års erfaring med app udvikling og programmering til IOS og Android, samt MySQL server, cloud services og web udvikling. Har du kendskab til embedded programmering og evt. Bluetooth, vil vi gerne høre om det.

    Du motiveres af at være med i hele processen, hvor du ikke kun udvikler delkomponenter, men i stedet komplette løsninger og produkter, der skaber stor værdi for slutkunden. Du ser resultaterne af din indsats i færdige brugervenlige løsninger, der er markedsledende, og om kort tid udbredt til en markant del af den danske bilpark. Med andre ord er Saphe på vej til at blive et brand de fleste kender.

    Du er selvkørende og forstår at holde dig selv til ilden og få tingene afsluttet. Du respekterer deadlines og sætter en ære i, at din dokumentation er på plads. Du arbejder systematisk og, analytisk og har en struktureret tilgang til opgaveløsning. Du motiveres af den entreprenør-ånd, der kendetegner virksomheden, og af muligheden for selv at præge tingene og være med til at bygge noget op.

    Kan du se dig selv i disse spændende stillinger, så send din ansøgning og CV til job@lundhr.dk. Skriv ”Ansøgning Softwareingeniør” i emnefeltet.

     
  • Besat: Softwareingeniør Saphe

    Saphe
    • 9000
    • Aalborg

    Hent som PDF her

    Softwareingeniør søges til Saphe i Aalborg

    Udvikling af komplette løsninger og produkter

    Saphe IVS – www.saphe.dk er en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder, der på meget kort tid har solgt mere end 150.000 stk. af den effektive Saphe, der advarer mod ulykker og fartkontroller. Modsat de forskellige app løsninger, der kræver, at du aktiverer en app på mobiltelefonen, så fungerer Saphe helt automatisk, når du én gang har forbundet den med din mobiltelefon. Saphe er opfundet og udviklet i Danmark, og oplever meget stor interesse fra såvel Danmark som fra udlandet.

    Teknologien bag Saphe rummer meget store muligheder for at give brugeren yderligere features og muligheder. Ligeledes har vi store muligheder på en række markeder udenfor Danmark. Vi lægger vægt på altid at tilbyde brugerne en fejlfri og 100 % funktionel løsning, der sikrer, at koncentrationen kan holdes på trafikken fremfor på mobiltelefonen. Der ligger meget store muligheder i at samarbejde yderligere med politi, redningsselskaberne, kommuner, regioner og staten for at højne trafiksikkerheden. Udveksling af data med myndighederne og varsling om trafikproblemer og farlige vejstrækninger f.eks. på skoleveje, ved glat føre etc. giver trafikanterne bedre muligheder for at undgå farlige situationer.

    Mulighederne er mange, og du har nu muligheden for at være med i en vækstvirksomhed drevet af en innovativ iværksætter med mange års erfaring. Vi er flyttet i nye flotte lokaler i Aalborg, hvor vi deler fællesfaciliteter med andre innovative IT virksomheder.

    Du kommer til at indgå i et team med iderige udviklere, og vi lægger meget stor vægt på, at du er i stand til at se muligheder fremfor begrænsninger. Du er formentligt uddannet softwareingeniør, datalog eller lignende, og har nyeste viden indenfor programmering og kodning med i bagagen. Du har formentligt et par års erfaring med app udvikling og programmering til IOS og Android, samt MySQL server, cloud services og web udvikling. Har du kendskab til embedded programmering og evt. Bluetooth, vil vi gerne høre om det.

    Du motiveres af at være med i hele processen, hvor du ikke kun udvikler delkomponenter, men i stedet komplette løsninger og produkter, der skaber stor værdi for slutkunden. Du ser resultaterne af din indsats i færdige brugervenlige løsninger, der er markedsledende, og om kort tid udbredt til en markant del af den danske bilpark. Med andre ord er Saphe på vej til at blive et brand de fleste kender.

    Du er selvkørende og forstår at holde dig selv til ilden og få tingene afsluttet. Du respekterer deadlines og sætter en ære i, at din dokumentation er på plads. Du arbejder systematisk og, analytisk og har en struktureret tilgang til opgaveløsning. Du motiveres af den entreprenør-ånd, der kendetegner virksomheden, og af muligheden for selv at præge tingene og være med til at bygge noget op.

    Kan du se dig selv i disse spændende stillinger, så send din ansøgning og CV til job@saphe.dk med ”Ansøgning Softwareingeniør” i emnefeltet. Spørgsmål kan rettes på tlf. +45 5077 0451 til Flemming Lund – Lund HR, der varetager ansættelsesprocessen.